Lugn och fin....

Jag måste inte hinna med allt... det går som ett mantra i mitt huvud just nu. Nu ska jag bara se till att tro på det också. 
livet är för kort för att stressa igenom.

Har dessutom blivit så disträ sista tiden. Thomas tror att jag håller på att drabbas av för tidig demens eller något.

Som i går, då glömde jag bärbara datorn ute på trappen. Fint  i minusgrader. Som tur var kom jag på det efter en timme... när jag var på jobbet och undrade vart fan datorn tog vägen??

I dag så skulle jag ta kaffe ur kaffeautomaten på Friskis. Glömmer att ställa en kopp under, så allt kaffe rinner ut :S

Min hemnyckel har jag letat som en galning efter hela veckan. 
I dag gjorde jag ett nytt letningsförsök. Då hittar jag den i min minimala handväska, där den alltid ligger. Hur kan det komma sig??? Att jag letat i en vecka men inte kollat där jag brukar ha den?? 

Jag har också myntat ett nytt uttryck 'att se mellan ögonen' istället för 'att se mellan fingrarna'

Det här är ett fåtal av alla saker jag haft för mig.

Vad är det som händer med mig?
Nu tar jag ett djupt andetag... och lägger mig i sängen.

Over and out.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback