Måndag!

Sov ett par timmar i dag bara, allt för att hinna med det jag tänkt :)

My och jag åkte vid 12 för att hämta Alva och Tessan, sen åkte vi till BrommaZoomarknad. 
Köpte lite hundmat, supersöta rosa trosor till lilla loppan som löper. Och så öronhårs-ryckar pulver till Rocco.

Oj så lätt det var att ta hand om hans öron sen. Fantsastiskt :D

Sen åt vi på Max, mums. Men jag tog en nyttig meny... Och defentitivt inga pommes ;)

Sen har My och jag ordnat till kaninerna i källaren. Visst dom ska ju klara att bo ute hela vintern, men barnen tycker att det är roligare att ha dom där, slipper sitta ute i kylan och gosa med dom, slippa fruset vatten osv. Dock så blir det ju lite av en värme chock, så för att dom skulle slippa det så klippte vi bägge med maskinen, gick super bra. Lite skönare för dom: Toffe är ju visserligen korthårig redan, men pälsen är otroligt tjock, så klippte ned den lite med. 

Pojkarna kom hem från min mamma med, så alla är samlade, förutom att Thomas åkte till jobbet vid 21 :/ men men, så är det ju.



Nu har jag plockat lite hemma, fixat lite med hundarna och nu väntar några avsnitt av min favorit serie.... Desperate Housewifes :D

Hoppas ni haft en bra dag!

PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback