Sorry...

Duggar tätt med mina blogguppehåll.

Har haft lite personliga saker som har hänt. Eller händer. Eller ja.

Hur som helst så mår jag rätt bra men mina pms is killing me! Så i morgon åker sprialen ut och åter till mina p-piller som jag alltid mått bra på i alla år :) Nu kan jag knappt bärga mig att få bli normaaaal!

Innan det är dags för uttaget i morgon så ska jag och mamma gå på hundfiket med våra hundar :love: Så kul ska det bli :)

Sen ska jag jobba extra torsdag+ fredag kväll. Perfekt. Försöker spara nu på allvar. Till vårat hus <3

Lördag då är vi barnlediga och ska åka till Uppsala och gå ut och äta. Eventuellt bio också om tid och film passar. Ska bli jättemysigt, längtar!

Nu åter till reprisen av Sveriges Mästerkock och sen blir det kudden.

PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback