@ work!

William och Viggo ville vara kvar en natt till hos mina föräldrar så dom fick det, i morgon kommer dom hem! <3
My kom hem från min syster vid 13 tiden.
Sen har hon spenderat dagen med sin nya surfplatta iklädd i sin kigurumi. 

Tessan och jag gick en promenad med hundarna också i minst en timme, jätteskönt.

Vilade lite på kvällen inför min jobbnatt, så hoppas jag håller mig pigg. Ska virka lite... Vet bara inte riktigt vad.... Kanske en sonic till Wiliam som han velat ha länge... 
Ska sen börja virka lite söta kycklingar och så som man kan ha till påsk, hehe, det är inte så långt kvar ;)

Dessutom nu så ska jag sätta ordentlig fart med träning och diet. Nu ska det sista bort!
Postat av: Therese

Du var ju jättesmal när jag såg dig, kan inte finnas nåt mer som ska bort?!

2012-01-01 @ 23:08:09
Postat av: fia

Åh det var snällt sagt :) Är inte mycket kvar, lite putmage och så kärlekshandtag! Om man nu får vara petig :)

2012-01-01 @ 23:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback