Hämtat hundarna :)

I dag så körde jag barnen till kompisar efter lunch, My ska sova över hos sin bästis och Viggo och William skulle åka tillsammans och leka med P och I. Skoj att dom vill åka tillsammans. 
Dom har haft väldigt skojigt nu, i går ville dom absolut sova i samma säng till och med, hihi.

Sen åkte jag till mamma och klippte hennes hund :) Klippte Roccos nos också, hela han behöver klippning, men får vänta ett par dagar tills jag orkar.
Men han är sååå söt :love:



Fikade lite med mammi, handlade lite och så var jag förbi djuraffären, handlade lite hundmat och så hittade jag en flytväst som passar till lilla Nikki :D Himla bra, så kan hon simma med mig :) Rocco har ju också det på sig så kan man simma lite längre med honom, ifall dom blir trötta. 

Sen hämtade jag upp pojkarna, vi åkte hem och åt middag och sen åkte vi och badade. Nikki simmade frivilligt med mig :D Så skojigt! 

Liillskrutt i sin nya väst :) 



Nu är jag på jobbet, jobbar igen en natt som jag är skyldig. Så är ledig i morgon. Men sen jobbar jag extra fredag morgon.. pust, men det gör lite skillnad i lönekuvertet :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback