Barnen på västkusten...

Barnen är ju som sagt med farmor och farfar på västkustn. Har pratat med dom varje dag och dom har sååå åroligt.

I går var dom på Liseberg!
Ringde och pratade med dom på kvällen och fy vad jag saknar dom nu :( Tyvärr är man ju lite van att vara utan William och My en vecka eftersom vi har dom bara varannan vecka, men Viggo och jag är ju aldrig ifrån varandra förutom enstaka dagar eller någon helg, så nu känns det lite jobbigt. Men som tur är jobbar jag ju, så betyder att jag är ledig när dom kommer hem sen :D

Iallafall, dom hade jätteroligt på Liseberg. Pratade med Viggo och hörde William helt upprymd i bakgrunden att han ville prata med mig, så tillslut fick han Viggo att lämna över luren.
Då ville han berätta att han åkt Balder, en superrolig bergochdalbana :D Saken är den att han har varit för kort för dom läskigaste och mest spännande karusellerna på grönan och i ärlighetens namn så har dom andra två barnen inte vågat åkt allt med mig.
Men William vågar och vill, men får inte pga att han inte är tillräckligt lång :/ Jag äääääälskar ju alla läskiga karuseller och han och jag har väntat på att han ska bli tillräckligt lång så vi kan åka tillsammans alla läskiga karuseller. Därför var han sååååå upprymd. Så lycklig :) Dock så var han två cm för kort för en annan han ville åka, och det är den längden som gäller för katapulten på Grönan, så det var han besviken över, men har han tur så hinner han växa lite till tills vi åker till Grönan mot hösten :)

Älskade gullungar :love:

Längtar tills på lördag tills man får träffa dom :) 
Viggo var lite mammasjuk också kunde man höra, men ändå jätteglad såklart. Dom har ju så kul.


Men nu! Nu ska jag plocka ihop och snart åka hem!

PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback