För över gamla inlägg....

Har ju två gamla bloggar.. en som låst och en äldre olåst. Nu har jag börjat med det jobbiga arbetet att föra över alla inlägg in på den här bloggen :) 
Så alla inlägg är samlade.

Är precis klar med december 2009 :D hehe.

Dock är den låsta bloggen hårt censurerad, ledsen för det. Men vissa saker som jag skrivit var direkt  olämpliga, alldeles för avslöjande iom att den var låst så visste man ju vilka som läste, så då kunde man ju vara mer öppen liksom :) 

Men jag kan tillexempel inte skriva allt öppet om mitt och Thomas kärleksliv nu till exempel, för det vore att lämna ut honom för mycket och dessutom så skulle det blir läsning som är direkt oläplig för våra barn ;)

Nej, vissa saker får vara privata, även om jag själv inte är så hemlig av mig egentligen.


Ser också när jag läser mina inlägg att det är dags att skriva lite om PMDS, alltså en svårare variant av PMS som jag och ett fåtal procent av kvinnor är drabbade av. På den tiden visste jag fan inte vad som var fel med mig. Nu vet jag och jag borde dela med mig. Hjälp finns att få och jag vet att det är fler drabbade som jag.

Men det kommer.

Men ni ska veta att det finns hjälp att få, gäller bara att hitta någon som lyssnar på en. Vilket inte alltid är så lätt, husläkarna här nere verkar göra allt på löpande band.... :/

Aja, nu ska jag ta tag i november -09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback