KM i dag på bk

I dag tävlades det klubbmästerskap :)

En klass 2 bana byggdes upp och i agility klassen så fick vi en rivning, annars felfritt. Supernöjd verkligen. 
I hoppklassen gick Rocco som en klocka, en snabb klocka, men jag glömde vägen och vi blev diskade!! GRRRR!! Han var såååååå fin.

Hur som helst, dagens höjd punkt var att My skulle tävla i Lilla KM med Rocco. En lättare bana, hon har ju tränat suuuuuperlite verkligen.

Hur som helst, dom var felfria ända till sista hindret och där blev det helt fel pga lite orutin, och dom blev diskade! Annars hade dom vunnit!!!!! ARGH!! Men My var väldigt glad ändå, och det ska hon vara. Så himla superduktiga :love: Jag var så stolt så jag höll på att spricka!




Är på jobbet, jobbar igen en natt som jag är skydlig en jobbar kompis. :) I morgon ska det slappas. LIte träning på bk på kvällen bara :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback