Men va fan!

Jag kommer ju bli skuldsatt och ett lyxfällan objekt :S

Nu i kväll så sa William att typ alla hans tjocktröjor var för små, så ja, han fick välja ut två stycken på HM och så la jag till det i min betsällning. So far so good....



Men sen satte det riktigt bekymret i gång. Damsög och så blir det stopp i slangen. Försöker på alla möjliga vis att få ur stoppet. Sen märker jag att det sitter långt ner så jag börjar försöka få bort själva munstycket. Det gick bra. Bara det att det bröts av med lite övervåld. Ja det finns inget som retar mig så mycket som stopp. Så nu var jag tvungen att beställa en ny damsugare :O Jag är rätt less på att vår låter som ett flygplan och så vill jag ha en som tar bort kvalster och håller kvar dom i påsen. Sen ska man ju ha den i många många år. så ja det blev den här pärlan... :)


Electrolux UltraSilencer Green ZUSG3901 – bäst i test och extra vänlig mot dina öron och miljön!

 
Det sorglia är att det slutar inte här. Viggo behöver ju nya handbollskor och jag tänkte köpa det i julklapp till honom. Men nu hade han sagt till min syrra att dom skorna han har nu har gjort så en gång blödde han lite på tårna för att dom är små :O Men alltså!!!

Så nu beställde jag riktiga kempa skor till honom som en för tidig julklapp, inser ju att han inte kan vänta ända tills dess......

Sen så hittade jag en så bra sportbag till honom, som han också behöver.. så då beställde jag den med, den blir en riktig juklapp :)
 


Sen var det så här... en kampanj... ta tre betala för två.. suck. Då var jag ju tvungen att köpa ett par träningskor till mig som jag längtat efter.. i princip på köpet :)



Men nu är det slutshoppat! Känns bra att ha en julklapp klar iaf ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback