Att ha hund på prov

Ja fy sjutton. Att ta hem en hund på prov som jag gjorde med Wick var så mycket jobbigare än jag trott. Inte jobbigt för att man hade en hund till, absolut inte! Men alla tankar!! Att bestämma sig för något som kommer påverka i många år framåt. Många som avrådde och många som uppmuntrade. Många delade med sig av tankar, vilket uppskattades, men det blev otroligt mycket att fundera över. Jag var tveksam och hade som ångest ända till beslutet togs. Men då, när jag väl bestämt mig, då släppte allt och nu känner jag bara sådan glädje!! Inte förrän då så infann sig dom äkta och riktiga känslorna för denna underbara hund. Vi kommer ha så roligt tillsammans. Älskade Wicke-Vire.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback