Träning!

Anna hörde av sig och frågade om jag vill åka till lång-100 och träna. Så vi hängde på :)
Gick jättebra. Försökte ta det lugnt, lägga upp träningen bra.

Wick är super på kf. Inga missar. Så himla fin. Har lite trassligt med slalom ingången då han med 100 % självförtroende går in i andra porten. Men tror inte det ska vara så svårt att komma tillrätta med. Fick bra tips av anna, så nu väntar jag på att man ska kunna träna lite på tomten. Men med en meter snö på gräsmattan så blir det svårt än på ett tag!

Har lite filmer, men ska klippa ihop lite och så, och har inte min egen dator med det programmet, den ha My lånat, hon skulle lana med en kompis. Så det får bli i morgon :)

Rocco gick också bra.. .Men som vanligt har jag svårt att få upp farten på honom i övningar, på banor tänder han ju till efter dom första tre hindrena typ. Måste få ordning på det, tar massor av tid!

Inoff på söndag med Rocco, ska bli skitkul Både att tävla och att mingla med alla agilityfolk :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback