Arg padda

Paddan har fått psykbryt igen :)
Men denna gången nöjde hon sig med att skriva ett långt och väldigt upprört sms som Tomas ändå inte svarade på.

Men det långa smset gick väl ut på att hon var skitförbannad över kryssningen.
Barnen kom ju hem till henne i går och var så glada och har väl berättat om den då såklart. Hon var asarg för det första över att Tomas inte var med.

Och Nej, det var han ju inte. Det var ju min syster som bjöd barnen och mig och så åkte hennes väninna med, hade knappast varit så superkul för Tomas, så han fick vara hemma :)

Sen var hon skitarg över att dom fått varit uppe så sent bland fyllon osv.

Och ja, dom var uppe skitsent. Charlotte Perellis spelning började ju inte förrän klockan 24 på natten och dom ville ju såklart se henne. Sen visst fanns det ett par fyllon här och där, men vi lämnade ju naturligtvis aldrig barnen ensamna någonstans!!
Det var inget fylleslag, det var ju en torsdag, och mest pensionärer. Så verkligen ingen fyllekryss.
Och vad gör det om dom var vakna till klockan 2?? Dom ville ju det, dom var lediga från skolan och hade helgen framför sig, varför skulle dom då gå och lägga sig tidigt?

Helt klart är ju att hon är såååå jääääävla avundsjuk på att barnen haft så roligt med mig och min syster. Det är bara det. Vad skulle det annars vara? Vad spelar det för roll att Tomas inte var med så länge det är vuxna med som barnen trivs och litar på. Dom har ju träffat min syster mycket nu och Jojjans kompis hade ju sin dotter med. Det här var en tripp för barnens skull. och dom hade sååååå roligt. Verkligen.

Äckliga Padda.



Annars har jag bara tagit det lugnt i dag. Stallet en sväng. Mysit i soffan med Tomas.
Nu är jag på jobbet, sista natten sen ledig en vecka!

Så vänner, vilka dagar är ni tillgängliga för fika`?? :D

kram på er


Kommentarer
Postat av: Lina

Dumma Padda! Kan hon inte bara vara glad när barnen har skoj med dig. Avundsjuka är fult som sjutton!



Jag är ledig Onsdag och Torsdag för fika förresten!



Kraam!!

2009-12-06 @ 00:19:00
URL: http://lajnurt.blogg.se/
Postat av: venessa

jaa va skoj att NI hade kul, men som sagt, hon hatar ju att andra har roligt me sin barn... för hon ska ju vara så perfekt!:)



Träffa en tjej idag på Pers 30 års fest, hon undra vem d var som jag hatade så mycket, just efter att ha läst min blogg... ja berätta att d var paddan, o den här tjejen sa d då att hon HATAR hanna just för att hon hade sett henne på krogen när hon väntade första barnet, dricka en öl o röka....... hmm....

ja visste att hon var på krogen för att hon följde ju efter T då, men att hon rökte o hade sig d visste jag inte.... iof så fick man ju röka på krogen då så jag visste att hon inte skötte sig så bra, men att gjorde så själv, just på d sättet.... så hon e ju verkligen inte perfekt! Som sagt :)

älskar när man får höra sådant, just att hon hade gjort bort sig så, o OFFENTLIGT!

d visar ju bara vad hon e villig att göra för att få fast någon.......



ja e ledig hela veckan va jag vet! så om du vill ta en fika nån dag så säg till... ja kan fatta att d e ganska skumt eftersom man inte känner varandra så bra, i REAL LIFE som d heter, men man känner ju att vi har massa gemensamt o tänker på ganska mycket samma sätt, inom vissa områden o har mycket att prata om!:)

så hör så GÄÄÄRNA av dig!



ta hand om dig så länge! o din söta familj med!:)



massa kramar!!

2009-12-06 @ 04:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0