Hemmakväll....

Blir en lugn hemma kväll i soffan i dag för Viggo och mig :-)
Har varit i stallet och sen varit och handlat lite. Viggo fick bestämma mat och han valde pytt i panna med stekt ägg, haha, passade utmärkt, skönt att han valde något som går snabbt att göra! Dock var inte jag så sugen på det, är inte sugen på något alls just nu så jag ska göra lite wok senare eller nåt.

Ska hämta ut min friskpeng från jobbet och köpa ett gymkort för det tror jag. Rör mig ju mycket iomed hästarna och så, inte lika mycket just nu som vanligt, men kommer bli fullt ös när jag flyttar till nya stallet!! Men skulle gärna gymma också... Lika bra att använda jobb-pengen när den är gratis :-) Kanske kan jag få med mig Tomas också!




En gammal bild på Viggo.....

Födelsedag.

Han fyller år igen nu på lördag :-D




Det här låg i ett paket:




puss kram

Kommentarer
Postat av: Hannah

nej 15.30

;)





för de tar en stund att gå hem från skolan. Vi är färdiga 15 så då tar jag William med mig



ses då



kram =) o sov gott

2009-05-18 @ 21:42:30
URL: http://cocochanelplittel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0