Utflykt!

I dag så var det vårpromenad i Viggos skola, och jag hade lovat att följa med. Dessutom fick man ta med sig hund, VIggo ville så hemskt gärna att vi skulle ringa och fråga Jill om vi fick låna hennes hund Lucaz att ta med, så jag frågade och det fick vi gärna!

Han är verkligen supersnäll och älskar barn så det passade ju utmärkt :-D
Tog lite kort :-) Me mobilen, den är inget bra, men glömde kameran hos Tomas, blir galen va glömsk jag är i bland!!







Snart ska jag åka förbi stallet, sen ska vi lämna Lucaz till Jill och passa på att fika en liten stund, sen till Tomas, sen ska jag och My åka ner till leksaksaffären och handla födelsedagspresent till Viggo och sen så ska Viggo och William till fotboll, sen hem och äta middag.

Lite tokigt med fotbollen, börjar klockan 17, vill man äta middag före så måste man ju äta redan klockan 16, och efter så blir det lite väl sent! Men nu är barnen lediga i morrn så gör inget om dom får lite sen middag, bara dom får ett ordentligt mellis innan fotbollen. Så så får det bli i dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0