Äntligen hemma.

Är hemma, barnen har fått frukost och håller på att borsta tänderna.
Dom skyndar sig nu för dom vill hinna spela tv-spel innan skolan, men eftersom det bara är 5 minuter kvar så blir det nog svårt ^^

Killarna skriker, leker, spolar med vatten, drar i varandras kläder, springer runt, blöter ner, fäktas med tandborstarna fast jag sagt till fyra (nu blev det fem) på bara 5 minuter. Så är det varje dag om dom får vistas samtidigt under tandborstningen, så det är rätt många tillsägningar. Kan man säga.
Man kan låta dom borsta en och en, då går det ju ganska lugnt till, men då måste man passa och säga till 1000 gånger för att dom inte ska springa in till varandra och göra hela lek och stoj - proceduren. *Pust*

Nu sitter dom iaf i soffan, rena och klädda, med tv-spels kontrollerna i högsta hugg, men nu är det bara en minut kvar tills dom måste klä på sig ytterkläderna. Hmmm.. Kan ni ana hur många tillsägningar, gnäll och gap det kommer bli??

Hmm.. Kors i taket. Dom stängde av efter att jag sagt till en gång. Alla tre gick på led ut i hallen och har i skrivande stund börjat sätta på sig ytterkläder :-O
Detta måste bevittnas med egna ögon.

BRB

Så.. Ja det där gick ju ovanligt smidigt. :-)

Hoppas jag kan sova bra, men det ska nog inte vara något problem.

Å just de.. jag har färgat håret mörkt igen :-/ Kände mig tvungen. Blev så förstört av blonderingen, lockarna är obefintliga, håret blev strävt och tovar sig hela tiden. Så jag ville inte fortsätta färga utväxten, så nu är det mörkare.
Lockarna lär ju inte komma tillbaka förrän det vuxit ut friskt hår igen, men det blev lite mjukare och lättare att reda ut iaf.

Färgen är lite halvtrist, lite läskigt att färga så skitljust hår tycker jag, men ska slänga i en toning på det här också så blir det nog bra.

Ska försöka fixa en sladd till mobilen så jag kan föra över korten lite lätt till datorn, vanliga kameran har ja ju krossat displayen på, så den är ju useless.

Nä hörrni, nu ska jag nog krypa ner brevid varm sovande sambo


kramar


Kommentarer
Postat av: malin

men herregud tänk vad lyxigt att ha en bra styv mamma , det ska man ju vara jätte glad över, det e ju väldigt svårt att få någon som barnen tycker om och som gillar dom , sen att barnen verkar komma så bra överens..



ja en annan e ju hemma sjuk... så tråkigt ont i kroppen men ej feber, men men :-)



jaha blir det någon bebis sen då tro??

vi har ju Douglas och han blir 4år nu den 23november.. vi ska nog bara ha ett barn , men man vet ju aldrig...



kommer ihåg när hanna va tillsammans med adam typ när jag va 15år då fick jag inte prata med honom sa hon ,, hahhahah ja det sitter väl i ännu...

men hon har väl kille ??

jaja ska dricka lite kaffe nu. ha en bra dag :-)



kul att du svarade ...



Kram Malin

2009-11-04 @ 09:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0