Morgon!

Kom precis hem från jobbet och har gett barnen frukost.
Tomas och jag har ju bestämt att den som jobbar skickar barnen till skolan så den andra kan få sovmorgon, funkar toppen. Är ändå bara skönt att ha något att pyssla med en stund innan man ska sova.

Men nu ska ju jag inte sova efter dom gått till skolbussen, jag tänkte åka till stallet istället :)
Så kan jag sova när jag kommer hem sen.

Klockan 18 i kväll är Tomas och jag bjudna till en annan som jobbar på natten. Alla på natten är bjudna. Kan ju erkänna att jag inte har någon jättelust med det. Men hoppas på att kunna smita lite tidigare, vi kan ju skylla på barnen, att vi måste hämta dom. Dom ska vara hos Tomas pappa medans, så dom går det ju ingen nöd på egentligen, kommer nog ha jätteskoj som vanligt där. Men ändå.

Vill gärna ligga hemma en stund innan det är dags för jobberi. Bara två nätter kvar nu iaf, yeay.
Hm... ska nog ta lite frukost, skulle vilja titta lite på morgon tv, men då blir barnen piss-sura, dom vill spela Wii och har bara hunnit spela i fem minuter. Dom tycker redan att jag stulit av deras speltid rent allmänt, så jag ligger inget bra till just där, inte nu när dom är trötta och lite sådär på morgonen ;-) Annars är jag ju en stående favorit person för tillfället :-P


I går kom jag på att jag vill ha en husvagn. Finns massor till salu... Billigt! Jag vill verkligen! Tomas lät ju inte helt omöjlig på det, så kanske till våren, men jag tror nog att man ska passa på att inhandla en under vintern, är nog billigare då, fast verkar finnas gott om husvagnar.. och det gäller nog året runt.
Vore ju skitkul att kunna ta sin husvagn och åka i väg på äventyr, haha.

Ne.. .nu ska jag ta lite frukost innan jag ska vidare!!


kramar

Kommentarer
Postat av: malin c

hej hej!!

vad kul att allt verkar gå bra..

jo med hanna så blir man ju inte direkt förvånad, man vet ju hur hon va när va yngre..

hon e ju galen hahha , hur träffades du och tomas?? e hanna svartsjuk eller??



jaja ha en bra dag!!

Malin :-)

2009-11-03 @ 10:51:19
Postat av: fia

Nja, hon är extremt avundsjuk på att Tomas och jag har det så bra och att ungarna så gärna vill vara hos oss och tycker om mig så mycket. Hon vill helst inte att jag ska ha något alls med dom att göra över huvudtaget, men det funkar ju inte riktigt så.

Kan säga att hon blivit ännu galnare med åren, helt psyksjuk. haha.



Tomas och jag började jobba tillsammans för flera år sedan, sen har det varit lite olika stadier i vårt förhållande, men för ca 2 år sedan så blev det ordentligt och seriöst och vi flyttade ihhop i somras :)



Hoppas allt är toppen med dej, så himla kul att höra i från dig :)



kram

2009-11-03 @ 23:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0