Tisdag

Åkte till stallet i morse efter att ha skickat i väg ungarna till skolan. Red ut med Sofie, Inger och Frida. Det var toppen och Shalle skötte sig väl :-)

Åkte förbi konsum på hemvägen och köpte färskt bröd och lite pålägg.
Kom hem vid 12 och då åt Tomas och jag lite frukost, jag duschade och hoppade sen mycket ovilligt i säng.
Men kan säga att jag somnade fort, riktigt fort.

Vaknade av att Tomas ringde mig klockan 17.20. Han var hos sin pappa och lämnade ungarna, vi skulle ju i väg på middag. Jag masade mig upp, gjorde mig lite i ordning och så kom Tomas och hämtade mig och vi åkte i väg till jobbar kompis Å. Resten av nattarna var också där.
Vi åt middag och fikade, pratade lite skit och vid 20 åkte Tomas och jag hemmåt, hämtade upp barnen, sen direkt hem.

Barnen gjorde sig i ordning och lade sig, somnade snabbt. Tomas och jag hade väl en kvart tillsammans innan det var dags för mig att åka :-/

Så nu är jag här, på jobbet, men bara en natt kvar efter denna åtminstonde.
I morgon ska Viggo med en kompis hem från skolan och sen har My friidrott på kvällen, jag ska hinna med stallet också på något vis, men det ska gå. Tänkte inte rida, kommer bli för stressigt, vill sova ordentligt. Men på torsdag ska jag upp till stallet efter jobbet igen och rida på morgonen.

Sen på torsdag så ska jag och killarna i väg och köpa bandyklubbor också, dessutom har dom bandy träning på kvällen och så avlsutas bil auktioner på KVD, så det måste vi hålla koll på, där finns det en bil som vi har spanat in. Hoppas hoppas att den inte sticker i väg allt för mycket i pris nu.

Nä.... jag måste i väg. Har rätt mycket på jobbet i natt.

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0