Jahaja...

börjar bli lite sent nu här på jobbet.
Är lite trött, men inte många timmar kvar nu :)

Längtar hem och ska bli kul att mamma och pappa kommer. Och så skulle syster jojjan följa med också. Sen på kvällen så är Tomas och jag lediga tillsammans och barnen är inte heller hemma, M och W ska ju till sin mamma och Viggo skulle med mina föräldrar hem.
Vi ska bara ta de lugnt, köpa lite ost och kex, hyra en film och kramas.

Jag vill hyra den här!!!
X-MEN ORIGINS: WOLVERINE

Annars kanske denna?  Men skräckisar brukar vara såååå löjliga...
THE UNINVITED

Får se i morrn vad som finns :)

Hoppas den första är ledig iaf :)

Sen längtar jag till kryssningen nästa veckan... Och det ska bli sååå kul att träffa Nina.

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: venessa

titta på Paranormal Activity, den e suuuperläskig o inte löjlig alls, tycker jag iallafall, för annars tycker ja som du, just att dom kan vara så löjliga. Men verkligen iiiiinget för barn:) ja va rädd i flera timmar efter! Hoppas din helg har varit suuuper! Ta hand om dig! kram

2009-10-26 @ 08:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0