Lördag

Bara en natt kvar nu :-) Sen är vi lediga tillsammans i morgon kväll.

Mamma och pappa kommer hit i morgon klockan 14 och fikar, sen ska dom ta med sig Viggo hem på kvällen, han ska stanna där tills tisdag. Då ska jag ändå hämta Tora och Lisa i norrtälje hos deras farmor.
Och så ska jag köpa en skottskärra som jag ska ha i stallet och en hylla. Blir bra det.

Tomas har diskat och pysslat här hemma medans jag har sovit bort halva dagen. Men faktiskt så åkte jag till stallet i morse efter jobbet, släppte ut hästarna, mockade och fixade till Shalle och red sedan ut med Erika och Frida. Det var skoj, Shalle var busig och pigg som vanligt.

Kom hem vid halv 12, duschade och lade mig med Alfons för att sova. Gick upp rätt sent, Tomas och barnen satt och åt middag då, jag tog bara macka och kaffe, inte speciellt matsugen direkt när man vaknar. Sen har jag plockat lite och legat i soffan med My och Tomas och tittat på tv.
Nu ska jag nog gå ner i tvättstugan och lägga i en maskin, sen åka i väg och kvällsfodra i stallet och sen till jobbet och jobba en sista natt :-)

kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0