Äntligen fredag

Åh så seg jag är varje morgon!! Otroligt.
Men blir ju bättre så fort man kommer upp, men ändå!
My var vaken när jag kom upp 7.20. Pojkarna kom upp lätt med.
Dom åt av morots-limpan som jag bakade i går. Den var jättegod och uppskattad. Tror dom åt tre mackor i var i går kväll!
Tyvärr ska Tomas jobba i kväll. Men som tur är så är barnen här så man är inte ensam iaf :-)
Får väl köpa lite godis och sånt tills i kväll sen.
Eventuellt så ska jag träffa Ninnie i dag, det var ju typ 100 år sen så det kommer bli svinkul :-D
I tidernas begynnelse så hade vi jämt superskitkul. Så det blir det säkert nu med då såfall :-)
Men först ska jag till stallet. SKa rida med Sofie i det här yrvädret!
Sen ska barnen få fixa lånekort på biblioteket, eller My ordnade jag åt i veckan. Och William skulle leka med kompis efter skolan så det blir till Viggo.
Men My, jag och Viggo ska dit och ordna det och låna lite böcker.
I går började vi med lässtund på kvällen.
Dom la sig i vanlig tid men fick ligga vakna och läsa en stund.
My brukar få göra det då och då, men killarna har aldrig varit intresserade av att läsa böcker så dom har inte gjort det.
Men nu var dom glada att få göra så, dom vill ju också få vara vakna lite längre ;-)
Trodde Viggo och William skulle ligga och babbla istället för att läsa men dom var jätteduktiga! Båda två läste varsin bok i nästan en halvtimme utan att prata. Så roligt!!
Perfekt sätt att varva ner på istället för att försöka sova direkt när man lägger sig.
Därav lånekort! Så dom kan låna böcker.
Vi har bestämt att vi åker till biblioteket en gång i veckan, åtminstone när My och William är här, för det är ju My som är mest intresserad av det.
Får se hur gärna Viggo vill åka dit dom veckor han är ensam.
Nä hörrni....
Ska i väg till stallet nu.
Ta hand om er.
Postat av: venessa

Hoppas att ridningen va skön, få dig på finare tankar:)

Ledsen att hon e så jäääälva Cp i huve!!

Finns d någe ja kan göra så tveka inte o säg!:)

Ja tror hon e jäävligt desperat nu, vet inte va hon ska göra, för inget av d hon provar funkar för att få dig att göra som hon vill.... så då drar o me d Fulaste en människa kan göra! Usch!

Ring om du vill prata!

fan va hon äcklar mej me sina 'metoder'...d e sorgligt, riktigt sorgligt:(



Massa massa kraaamar!

2010-02-19 @ 09:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback