blablabla

Är hemma hos Tomas föräldrar. Dom är inte hemma så vi har lovat att mata katten.
Dessutom är elektriker hemma hos oss och håller på att pyssla med lite saker så vi ville lämna han i fred.

Om ett par timmar ska jag träffa Micki och sen ska jag hänga med My efter skolan och göra Rimbo osäkert  ;-D

Har inte så mycket mer att förtälja... Än att jag hade jäääääävligt kul me Venessa i går... Vi har sååå mycket att snacka om, hahahaha. Jag fick reda på mycket intressanta saker, saker som jag ska lägga på minnet ifall dom kommer till nytta senare!
Mail, sms osv osv.... där det står saker som inte går att förneka. Sånt är också bra att ha. Det har vi mycket av.
i fall det skulle komma till användning. Det vet man aldrig.
Som V säger, Man ska veta sina rättigheter!
Och man vet ju inte vad som kommer hända i framtiden. Kansek blir strul om saker och ting.


Helst av allt önskar min familj och jag att få vara i fred våra veckor. inget krångel, inget tjafs och inget lägga sig i. Men vissa har svårt för det. Att låta bli att vara mongo. Låta bli att krångla, ändra saker.. Finns inga rutiner känns det som. Men vi har varandra, är starka och lyckliga. Det är vad som räknas!

Faktiskt, jag känner mig helt superberusad av kärlek och styrka.
Jag har bestämt mig.
Jag tar ingen mer skit!
Postat av: venessa

Du e sååå söt!!:):)

känner detsamma!

Tack för igår, d va super skoj! MÅSTE göras om:)



Ta hand om dig så länge!

massa kramar

2010-02-16 @ 17:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback