Hund-tankar!

Har läst på om hundar!!! Hoppas nu att vi skaffar en. Kan knappt bärga mig!! Men jag får tänka så att vi gör något jävligt kul för pengarna annars.
Något som barnen verkligen vill.
Utomlands står ju högst på listan, men den tanken tänker dom inte ens nu när vi pratat lite om att är det så att det inte blir någon hund så gör vi något skoj. Det blir ju dessutom mycket med pengar än hund pengarna, så måste ju spara, så då blir det nog inte ens av i år.
Och jag vill ju att 'tröstpriset' ska komma lite snabbt inpå.. Om ni fattar!
Utan deras förslag har varit Gröna Lund, men det ska vi på hur som helst och det sa jag också. Då föreslog dom Liseberg. Och visst, med tåg och övernattning och Liseberg i två hela dagar så kommer man ju upp i en nätt summa!
Kolmården med övernattning och delfingrejjet kanske. Men jag hade tänkt att åka till Kolmården med dom i år, men bara över dagen. Kanske övernattning på det där vildmarks hotellet och safari och delfinariet och allt dom har vara något? Är ju väldigt dyrt, så lägger man inte hund pengarna på det så blir det nog bara över dagen.
Har lite att välja på iaf.
Skara sommarland vill dom ju med. Men det hade jag tänkt åka på i sommar.
Vi har inte bestämt något, men Tomas och jag har ju pratat om att ta Skara sommarland och övernatta och Kolmården över dagen. Det är det vi ska göra i sommar.
Sen är det obligatoriskt i vår familj att gå på Grönan och skansen minst en gång i var / sommar.
Men finns ett annat vattenland också, som är lite närmare än Skara, i Leksand. Närmare, lite mindre och mycket mindre folk. Antagligen lite billigare också. Tåls att tänka på som alternativ. Är ju inte riktigt dags att boka saker och ting än så vi får se :-)
Vi får se hur det blir..... Provsvaret kommer om en vecka-10 dagar någonting.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback