slut på veckan

Så... nu är snart söndagen till ända den med.
Tiden går så fort.
Har träffat Venessa på eftermiddagen och det var lika kul som vanligt :-)
Ska planera in en vinkväll nästa vecka!
Kom hem till 19 och lagade spagetti och en pastasås som syrran tipsade om. Den var god :-)
Nu sitter ungarna i soffan och spelar DS, färdiga för sängen. Dom ska väl lägga sig snart och få läsa.
Jag är väldigt trött och seg, vilket är bra, då somnar jag lätt sen. Tomas ska ju jobba så jag är ensam sen. Kan ju inte hålla ungarna uppe som sällskap eftersom det är skola i morgon, hehe.
Så är bra om jag kan lägga mig tidigt.
Ska in till FK i morgon bitti klockan 9. Fattar inte varför jag ska dit och snacka om min sjukskrivning när jag ändå ska börja jobba om några veckor. Står ju klart och tydligt på mitt läkarintyg att jag inte får jobba före 15 mars.
Men efter det så ska jag och Lina ta en promenad med lille Ior! Kul! Längtar tills jag kan ta med min egna lille hund dit.
Nu ska jag moisa i soffan.
kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback