Snart lördag

Bläig dag i dag. :(
Men ser fram emot i morgon :) Ska bli sååå skoj att festa med sköna kompisar.
Ska till syster yster vid lunch tid och fira henne, sen hem och vila en stund inför kvällen, hehe. Jag måste åka till stallet före 7 i morgon bitti och morgonfodra, därför kan jag nog behöve en Power-nap!!
Var på Ikea i dag. Köpte en superfin stor garderob till hallen, och hyllor till Tomas terrarium.
Sen en lampa till hallen, lite korgar till barnens vantar och så. Lite kökspryls....
Sen åt vi på Max :D Det är så jääääävulskt gött.
Känner mig lite deppig.. eller jag vet inte. Tomas har varit trött och haft huvudvärk och därmed på lite dåligt humör, vilket är förståeligt. Men jag blir så nervös när han är så. Men det behöver jag ju fan inte vara, han är ju inte sur på mig! Men jag inbillar mig nästan det. Uuuuähh...
Nä.. ja bara längtar tills imorgon... ska bli så jävla kul att slappna av, skratta som fan i goda vänners lag!!!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback