Rubrik

Har varit i stallet.
Sofie och jag red ut. Jobbade hästarna ordentligt... Shalle gick väldigt fint. Tränar på övergångar. Behövs.
Paus, kom på att jag ska väcka Tomas!!
......
Så :) Satte på kaffe till tröttisen med.
Han är ledig nu en vecka iaf! Skojsigt.
Sen i kväll är det finalen på Paradise Hotel klockan 22 om jag inte missminner mig.
Tänkte dessutom hinna förbi Venessa i eftermiddag och fika om hon har tid. Är så kul att träffas och sitta och skratta och skvallra!!!
Hm.. jag har inget intressant att skriva om. Jo just.
I går eftermiddag så satt vi alla tillsammans och pratade lite. Helt plötsligt frågar Viggo: Mamma, är du otrogen?
Tomas satt och fnissade lite och jag svarade: Nej.
Ok säger Viggo och funderar lite. Efter en stund frågar han: Vad är otrogen?
Försöker förklara lite lätt, att det är om man träffar andra killar om man redan har en kille tex, eller tjej om man nu gillar tjejer.
Åter tyst en stund.
Sen säger han: Men då är ju du otrogen!
Under alla skratt så kommer det fram iaf att han tänker på en killkompis som vi stannade och pratade med när jag var på väg till fiket med barnen. Den killen fick även en kram av mig som Viggo tydligen observerat noga och lagt på minnet. *fniss*
Fick förklara lite mer att man får prata och så med andra. Men det där förstår han ju snart.
Iofs, vissa låter ju inte sina partners ens prata med andra, så visst finns det såna med. Jag vet en!!!!
Postat av: venessa

hahaaha, va söt han eeeee!!! :) sööööt som fäään!!! Fika imorn hoppas jag:) ha en skön kväll!!!

massa kramar

2010-02-02 @ 20:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback