Filmer man inte får missa.

Jag älskar film. Men jag är kräsen. Kan inte ligga och kolla på massa dravel. Nej, det ska vara hårt, slagsmål, storhet, blod och gärna splatter. Yeah!! Och sen om det är med en skitsexig hunk med så göööör det ju inget.
Dessa två mästervärk... Har ni inte sett dom så se genast till att göra det. Annars får du böter. Eller nåt.
Kill Bill, ett och två. Uma Thurman, en av mina favorit skådisar. Såååå coool.
Den här, underbar. Den kan man inte låta bli att älska. Och hur sexig är han inte? Herregud, defenitonen av sexig är Russel Crowe
Sen den här, en relativt ny favorit. En riktig hjälte. Till och med han blir sexig efter en stund, hans röst, hans hjältemod. Oh my!!
Sen har jag en svaghet för Zombies. Yes jag är rätt sjuk. Onaturligt blodsplatter sätter guldkant på tillvaron.
Först ut, Milla, hur cool är inte hon??
tvåan
trean.
Sen har vi den underbara filmen Dawn of the dead, den har ett antal uppföljare, men dom håller inte samma klass som ettan inte, nej, den här har allt, ondska, blod, död! Njut!
Den här är huuuur kul som helst också, tänkvärd, spännande och framför allt, blodig!!
Sen gillar jag den här faktiskt. Lite fjantig, men rolig, stöddiga fighter och storslaget mod!
Någon som vill ha en filmkväll med mig?
Postat av: anna

.... och självklart alla SAW-filmer!

2010-03-13 @ 19:32:59
URL: http://annaofenix.blogg.se/
Postat av: fia

Jo dom tycker jag faktiskt är rätt roliga att se med! Skönt med lite spänning!! :-D

2010-03-13 @ 20:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback