Fredag!

Härligt! I morgon har jag sov morgon!! Den enda på veckan, så härligt!
Ska sitta upp länge i dag, mysa med hela familjen, barnen kommer i dag. Hm. Nästan hela familjen, William ska sova borta hos en kompis i dag, så får vänta en dag till med att träffa honom.
Viggo skulle med en kompis hem från skolan också, men han ska jag hämta på eftermiddagen.
Så My ska möta mig på biblioteket,  hon har en bok som väntar där, och sen går vi och fikar eller nåt annat :-)
Blir mysigt.
I går så red jag med Frida. Shalle skötte sig utmärkt, dagen innan hade han ju ett långt rodeo-race med mig så i går åkte gramantygeln på. Min kropp och rygg pallar inte dom där njurslagen i sadeln som blir när han sparkar bakut i full krafft, snabbt och flera gånger på följd.
Iaf, med gramanen, lätt använd, tuffade han på, mycket trevligt med öronen klistrade framåt. Långa härliga galopper och en superhärlig tur!
Hoppas han är fin i dag med.
Ska nog rida en sväng. Tror han får vilodag i morgon. Han har ju gått hela veckan, men det mår han bra av.
Sen på kvällen så hade Viggo bandy, William kom inte, men han brukar inte gå när han inte är hos oss, men på torsdag så :-) Under bandyträningen så passade Tomas och jag på att handla och tog en kaffe efteråt med Lena hos henne.
Men nu.... Till stallet. Lite sen som vanligt. Men är så morgontröööööööött!!!!
Men piggar till så fort jag kommer ut och till stallet.
puss och kram på er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback