Härliga fredag!!!

Tjoho... Härliga fredag :-D
Red ut med Frida i morse. Shalle uppförde sig mycket väl :-)
Åkte hem till 11.30. Åt lite brunch och duschade. Strax före klockan 13 så åkte jag och Tomas till Rimbo.
Han släppte av mig vid skolan där jag mötte My.
Viggo skulle hem till en kompis och William till en annan kompis.
My och jag gick till biblioteket och lånade lite böcker och sen åkte vi till Rimbobiten och fikade.
Tomas åkte hem till en kompis och fikade.
Vi möttes upp senare och åkte hem.
Först så handlade jag en sån där skld/tavla till My som man fäster sim-märken på. Kostade bara 30 kronor :-)
Åkte hem, slappade lite.
Tog fram kärleksmums ur frysen, som jag bakade tidigare i veckan. Har handlat lite chips med.
Vid 17 tiden åkte Tomas och hämtade Viggo, William kommer inte hem förrän i morgon, han ska sova över hos sin kompis S. Skoj för honom :-)
Lagade lite mat här hemma, Cocos-våfflor med stektbanan, glass och hemmagjord kolasås.
Det gillade dom! Men jag gillar inte sånt där, så jag tog en macka och fil, haha.
Våffel recpetet var skitbra iaf, vofflorna blev superfrasiga och goda!
Ska spara det.
Snart ska jag i väg och fika lite med Venessa, sen väntar en myskväll hemma! Skönt.
pussar och kramar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback