Solig lördag

Va väldigt skoj i går :-)
Åkte till Venessa och fikade, hade jätteskoj.
Ni som inte sett detta, ni måste kolla in det här klippet
Jävligt roligt
Kom hem rätt sent, 22.30 tror jag. Ungarna var uppe så vi mös i soffan en stund innan dom gick och lade sig.
Sen tog Tomas och jag en öl och hade jättemysigt.
Somande väl till 3 iaf tror jag.
Ska i väg och hämta William nu, ungarna ska med och så släpper jag av dom i pulkabacken medans jag åker till stallet. Eller om dom hellre åker me dit och leker på loftet eller så :-)
Nåt behöver dom nog göra iaf, dom har suttit inne hela dagen.
Men nu ska jag i väg.
Glöm inte Melodifestivalen-finalen i kväll. hahaha. Hemskt!!
pussar och kramar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback