Sorry

för dålig uppdatering.

Hade fest me tjejorna hemma hos mig i lördags. Hade hur skoj som helst.
Tack för att ni kom!!! <3
Va så roligt att folk hemma... räkna med att bli bjudna på middag snart igen. Det var skooooj... Men det där med att gå ut å dansa är tydligen inget jag klarar av längre, hahaha.

Fick underbara presenter, presentkort, örhängen, doft-olje-grej, smink och alkohol!! Kunde inte bli bättre.

Vi drog in till Norrtälje och festade vidare. Jag drack ordentligt kan man säga.
Började må svindåligt, kräktes. Åkte hem, var en fruktansvärd resa hem, mådde så sjukt dåligt.

Tomas föräldrar var ute på Vätö, så vi hade bestämt att vi skulle sova där. Så jag stack dit.
Låg på hallgolvet och mådde supersämst när jag kom innanför dörren.
Där låg jag ett bra tag iaf, svalt och skönt var det.

Tomas säger efter ett tag att vi ska bada.
Jag tar mig mödosamt in i badrummet, gångstilen var, ehhh, speciell kan man säga.
Kastar mig ner i badkaret där Tomas redan sitter så en svallvåg forsar över badkarskanten och ut genom badrumsdörren, oops.
Tomas fick torka upp.

Badet fick mig iaf att må betydligt bättre. Va mysigt. Men jag var så trött.

Sen var det hopp i säng. Eller kryp i säng rättare sagt.

På söndagen var jag sjuk som aldrig förr.
Och ett kalas för släkten väntade. Tur som var så va det inte förrän 15. Han piggna till ok, men herregud. Jag var så dålig.

Iaf.. Fick helt underbara presenter.
Av Viggo fick jag massor av fina armband.
Av My fick jag en spargris som det står 'Till min Hund' på
Av William fick jag ett Hello Kitty pussel som ska byggas som en glob.
Av Tomas och barnen tillsammans fick jag pengar till voffen.

Av Nina och Erik med familj fick jag hund-penga bidrag, likaså av Lena, Björn, Bittan och David.
Och så fick jag en ring av Lena.

Av mina föräldrar fick jag pengar till hunden.
Av mina systrar så blir jag bjuden på kryssning på torsdag, med middag och sånt :D

Och ni ska få se tårtan.. .Som underbara Jennie gjort till mig.



Det är min pudel <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback