Torsdag!!

Viggo var feberfri i morse och grät för att han inte fick gå till skolan på grund utav att han faktiskt hade feber i går kväll, så jag gav med mig och lät han gå. Han mådde ju bra nu.
Får han feber igen eller att han blir dålig så hämtar jag han i skolan och han får vara hemma i morgon.
Gör mig iallafall glad att han trivs så otroligt bra i skolan :-)
I går kväll satt jag uppe rätt länge, fick för mig att fixa mina naglar. Så gjorde ena handen i går, nu ska jag göra den andra.
Sen ska jag klippa mig klockan 15, och sen tona håret när jag kommer hem.
Sen storstädning!!
Sen måste jag byta bank! Undrar om jag ska göra det i dag. Tomas och jag måste ha samma bank, så jobbigt när vi ska föra över pengar till varandra och man får vänta flera dagar innan dom kommer in.
Sen måste jag fixa nytt sparkonto till barnen.
Har sparat en del, men oregelbundet, vill spara lite i månaden nu så att man kan erbjuda dom att ta körkort direkt när det är dags. Eller hjälpa till med möbler till första boendet eller så. Behöver ju inte spara mycket alls för att det ska bli en rejäl slant :-)
Men det gör jag på samma gång.
Hm... kankse fixar det innan frissan :-) Vore bra!
Längtar så efter valp :-D
Har ju hittat en uppfödare som jag otroligt gärna vill ha valp ifrån, tiken är parad, så nu håller jag tummarna hårt att det ploppar ut en liten valp som passar oss. Om att går som det ska så föds dom i maj och vi kan hämta den lille i slutet på juli.
Vilket är perfekt, för då har jag fem veckors semester som väntar :-D
Det som är bra är ju att eftersom Tomas och jag jobbar som vi gör så är det alltid någon hemma, dygnet runt. Så det är ju perfekt när man har hund.
Har fått bra med pengar den här månaden med *yeay!!*
Har fått halva månaden från försäkringskassan, och den fick jag förra veckan, så jag har betalt alla mina räkningar. Och nu fick jag drygt halva månaden från jobbet då med, 6500 ca. Har inte betalt halva hyran till Tomas förresten, och sen tillkommer ju bensin och mat. Men ändå :D Inte lika fattig som jag varit sen jag blev sjuk. Dumma tumme.
Den ser lite konstig ut.
Inte för att jag bryr mej.
Men nageln har en jävligt konstig form, men verkar som det som växer ut blir normalt. Undrar varför det blev så, knivhugget satte jag ju under tummen, över leden.
Hett tips, hugg er inte, det är jävligt jobbigt och gör jävligt ont efter åt.
Läkaren frågade om jag hade huggit med en yxa. hahaha. Men det var ju en kniv, han ifrågasatte då lite vad fan jag höll på me, haha. Hur lyckas man liksom?
Han var skitsnygg dessutom.
Men nu är jag nästan bra. Tvivlar på att den blir helt återställd, men den fungerar utmärkt så det gör inte så mycket, kunde vara värre.
Men nu... jag måste fixa naglarna. Sen om jag hinner, vila en timma, så jag orkar städa i kväll :D
puss kram.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback