Kräftskiva!

Hmmm...det här inlägget skrev jag i går, men tydligen så va ja såååå sjuk så jag glömde att skicka ;D Låg kvar i utkast, så här kommer det :)


I går (läs förrgår) va vi på kräftskiva :D Hade så jäääävla kul.

Men i dag mår vi asdåligt, haha, men de vare värt.
I går när Thomas och jag lagt oss så spöregna det som faaaaaan, jag var under the influence of alcohol så jag ville att vi skulle gå ut i regnet! Thomas ställde sig mycket tveksam till detta påhitt, mycket klokt förmodligen.

Så jag utbrast! Jag äääälskar ju regn!
Thomas mumlar, mmm, men jag älskar dig. Jättemycket. Inte regn.
Haha!

Vi stannade inne iaf. De va nog bra, för när det regnar så blir vår gräsmatta full av skogssniglar :-S Urk för att trampa en sån barfota :-S 

Hade asmysigt iaf. Har så roligt tillsammans.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback