Onsdag kvällen

Hade en toppen kväll i går :)

Vi åt ute tillsammans, är så härligt att äta ute tycker jag :)

Hade tänkt mig att ta massa bilder, men det glömde jag såklart :/
Barnen var uppe rätt sent, hade jätteskoj! Tomas och jag var uppe ännu längre, satt och drack vin, pratade och lyssnade på musik.
Mycket gamla minnen som väcks till liv när man hör vissa låtar från förr :) 

Mys kompis har precis kommit hit, alla barnen är ute och leker. Skulle vilja åka och bada, men nu blir vi en för mycket i bilen, hehe. Typiskt! 

I dag ska äntligen Tomas ordna photoshop åt mig :D Ska bli sååååå kul!

Sitter just nu och softar till musik, King of Leon, riktigt bra 


Kings Of Leon – Pyro

Nu ska jag starta upp lunchen lite, köttfärsås.

Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback