Åh

skriver så flyktigt, haha.

Men har inte så mycket blogg sug nu bara :)

Men jag lever och har hälsan :) Längtar bara tills vintern tar slut, men är härligt att det är ljust lite längre nu på eftermiddagarna :)

Blir alltid på super humör när våren börjar närma sig! För jo, den är på väg!!!
Ända molnet på himlen är att Mys kanin är förskyld och trots två antibiotika kurer så verkar det inte vilja ge med sig. I morgon kommer vi få en annan medicin, men frågan är om den hjälper, verkar mest som den ska lindra.

hm, jag hoppas så  in i norden att den ska bli bra, vore katastrof annars :(

I dag så åkte My och William till sin mamma och ska stanna där ett par dagar, så passade Viggo på att åka till mormor och morfar. Honom ska jag hämta på onsdag, då ska jag ändå till Norrtälje, för vaxning :S aj!

Jobbar nu i fyra nätter, barnen har lov, så är ju skönt att dom kan roa sig på annat håll då när jag ändå måste va tråkig och sova bort större delen av dagarna :(

Ska försöka komma igång med ridningen igen, My och jag. En gång i veckan iaf. Ska bli skitkul Se om Rocco kan hänga med löst, han lyder ju fint nu, så ska nog inte vara ngt problem :)


Ja... nej jag har inte så mycket mer att skriva just nu. Ska sätta mig och sticka färdigt en mössa som jag har påbörjat, sen i morgon ska vi storhandla, annars har jag inga andra planer.



puss på er och ta hand om er :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback