Utekväll :)

Försökte skicka ett par mobilinägg i går men det krånglade :/

Hir som helst, Thomas och jag gick ut i Norrtälje och drack ett par öl med hans brorsa + tillhörande kompisar :) Vi hade riktigt kul!

Hundarna var ensamna hemma, men vi åkte i väg hyfsat sent och så tänkte jag att vi är hemma senast 1. Riktigt så blev det inte, var nog hemma typ vid 3 :S Men hundarna sov när vi kom hem och var lugna så det gick bra ändå.

Jag var ut på en långpromenad här hemma innan vi åkte. Hittade en ny stig! Jättemysig runda. Rocco blir mycket trött av rundorna hemma för det är så mycket vilt här, så det är såååå mycket att sniffa på och grejja med :)




Nikki ser alltid så himla glad ut, haha :)

Min outfit i går :) 



Thomas och jag i bussen :)



Min älskade :love:



Vi hade riktigt kul :)
Vaknade upp lite bakis, men nu har jag ätit lite och druckit flera glas vatten, så ska nog gå och lägga mig igen om ett tag.


Och i dag kommer barnen hem :D :D :love:

Sen ska visserligen William och My till sin mamma på kvällen, men vi hinner träffa dom en liten stund iaf, och Viggo får jag ju vara med :)
Sen kommer dom hem på måndag morgon igen och då sticker vi till SKARA sommarland :D :D Jihoo!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback