En stoooor vas

Jag har en sådan här stooor fin vas hemma, fick den av Tomas :-) Då hade jag en kampfisk i, men den har flyttat till karet så nu visste jag inte vad jag skulle hitta på i den.


Den är 65 cm hög, så den är rätt stor :-)

Men nu har jag kommit på det! Haha!

William och Viggo ska få ha den i sitt rum med två vandrande pinnar i. Ska inreda den fint med färgat grus, växter och kvistar och in ska två pinnar få flytta.
Vandrande pinnar lever för övrigt på ekblad, hallonblad och sallad typ och så kostar dom cirkus 10 kr styck.
Ett utmärkt djur för pojkarna att ta hand om. Sen att dom föder pinnbebisar gör ju saken bara skojigare :-D



Eller ska man skaffa Vandrande löv??


Kommentarer
Postat av: hanna

hi hi jaa han har velat ha en vandrande pinne ett bra tag nu så det tycker jag låter hur bra som helst :D

ha ha ha hah sååå fula!



absolut...kommer lägga in bilder sen så får vi se om det finns någon där man ser mig i klänningen men det tror jag.

Ja precis det blir efter Grekland ;)



Har vaknar 4.30 imorse för jag kunde inte somna om när Filippa skulle ha mjölk och sen dess har jag fixat och småpysslat med grejer som ska med :D grejer som man inte skrivit ner på listan som tex YATZI! alltid bra att ha med så man kan spela på kvällen när man inte kan gå ut pga att Filippa sover :)



Kollar du med William lite idag så han inte oroar ihjäl sig över våran resa. Han verkade väldigt känslig. Tror nu att det är därför som han har saknat mig så mycket. Tror han oroar över att vi aldrig kommer tbx eller nåt, även fast han inte sagt nåt så är det nog så. Man ser det i hans ögon.

Pratar du med honom?

Jag ska även ringa nu på morgonen och säga till dom att jag ska ringa dom så fort vi kommit fram ikväll!



Nee du skulle sagt nåt om håret! Jag är "skyldig" dig det ju så jag tar mig tid när du vill. Aa inte idag då och en vecka framåt ;)



Nu måste jag sluta. Ska dricka kaffet och sen packa igen. Lackade naglarna med UV så att jag skulle tvingas till en paus. Annars sätter jag mig inte ner du vet. Så kaffet på och lacket på, då sitter jag en stund ;) haha



kram och ha det så bra så hörs vi när vi kommer hem

2009-08-22 @ 07:18:20
URL: http://cocochanelplitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0