Ett till test...

JA, jag har tråkigt.

Vad har du för TV-kanaler?
Mja, dom vanliga och tv 1000 och alla sidekicks som hör till.

Har du åkt moped någon gång?
ja, men inte haft någon egen.

Har du busringt någon gång?
Ja det roade jag och mina kompisar oss med rätt ofta när vi var små.

Har du fått felparkeringsböter?
Ja, två stycken, På samma månad!!!
.
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Nej, och kommer nog inte att göra det. Har en obotlig höjsdskräck

Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Mja... ja har inte varit så långt, Kanarieöarna är nog  det som tog längst att åka till.

Vilken är din favorit bland tecknade serier?
American dad!

Kan du alla orden i nationalsången?
Nu blev jag osäker, jo det tror jag, eller kanske inte.

Badkar eller duschkabin?
Duschkabin

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Hmm.... Gran Torino med Clint Eastwood

Chips eller popcorn?
Chips

Vilken färg på läppstift använder du?
Mja, använder mest läppglans med lite färg såfall.

Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin!.

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Hm... Senast jag åt ute så var det nog på Mc Donalds med ungar och Tomas, haha

Favoritchoklad?
Marabou mjölkchoklad, den med luftbubblor!

När röstade du senast?
Hmm.. riksdagsvalet sist det var.

När åt du en hemodlad tomat sist?
Någon vecka sen

Har du vunnit en prispokal någon gång?
Ja :-) Min häst och jag.

Klarar du att tanka själv?
ja, men jag gillar det inte, haha.

Har du beställt något från exempelvis TV-shop?
Nej aldrig.

Pepsi eller Coca Cola?
Coca cola

Vad var det senaste du handlade?
Burkmat till kisse, fruxo godis och klubbor.

Har du kräkts offentligt?
Ja

Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Nja.. ja vet inte riktigt. Inte kärlek, men attraktion och passion.

Har du ringt något betalnummer?
Snusknummer? Som heta linjen? Ja när jag var liten så tjuvringde jag dit.

Kan man vara vän med sitt ex?
Ja... Absolut. Men kankse olämpligt att vara kompisar och träffas osv?

När besökte du ett sjukhus senast?
Jobbade på Danderyd, praktik i vintras.

Hade du mycket hår som liten bebis?
Nej inte mycket. Tunt fint hår som nyfödd.'

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Har inget mobilsvar

Vad har du i din väska?
Mobil, kortetui med kontokorten osv, plånbok, neccesär med nödvändigheter, läppglans, småpengar, papper, kvitton, kameraladdare, hästkatalog, nycklar, mm mm mm ingen ordning alls

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Mys med Tomas.

Vad är du tacksam för idag?
Över min familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0