Några minuter kvar

till en helt ledig vecka.

Jag är ganska förkyld nu dock, snorig och konstig i halsen. Men ingen feber känner jag.

Lite synd, för då hade det varit jättesynd om mig och Tomas har lovat att pyssla om mig den dagen jag har feber, jag har aldrig haft det sen vi flytta ihop.

Hahaha.

Inge fel att vilja bli lite daltad med ;-)


I går så låg vi i soffan typ från 17 tills jag skulle åka 21.
Tio minuter innan jag skulle åka kom vi på att vi ville nuppa. Så vi flög in i sovrummet och kom ut därifrån fem minuter senare, nöjda och glada. Haha. Jag tror de va lite av ett rekord.

I kväll har vi dock tid på oss. Ska dessutom laga oxfile, pepparsås och klyftpotatis och rotfrukter.

Och så ska jag åka hem till mamma och hämta älskade Viggo och krama min fina katt.
Men det blir när jag sovit det...


godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0