Ensam i kväll

Tomas kompisar ringde på eftermiddagen och frågade om han ville komma dit och ta några bärs och snacka skit. Han har inte träffat dom på länge så jag tyckte självklart att han skulle åka, så tillslut så gjorde han det :-) Fast tråkigt för mig att sova ensam, hehe, särskilt eftersom jag åker bort i morgon och är borta tills på söndag, men men, han träffar sina kompisar så himla sällan så :-)

Barnen har inte kommit hem än, men dom är väl på gång. Dom får följa med mig till stallet, ska rida lite lätt och sen ska Shaman få sova inne i natt.

Sen ska jag sega, Tomas och jag fick i oss rätt mycket i går på våran barnlediga kväll så jag är rätt risig :-S


Kommentarer
Postat av: Hanna

ok men vi hörs om det med barnen då!



Yes vi säger kl 15 naglar på tisdag!



kram kram =)

2009-07-22 @ 19:13:29
URL: http://cocochanelplittel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0