Glömde bort skrivandet i går...

Var och hämtade My och William hos deras mamma och åkte med dom till fotbollen. Min mamma och pappa mötte upp oss där med Viggo.
Efteråt ville Viggo åka med mormor och morfar hem en dag till, så han fick göra det då. Jag, My och William åkte till stallet och red på Dyrbäst :-) Gick jättebra. Efter det så åkte vi till Långsjön pch badade, det var sjuuuuukt kallt!!!

Lämnade tillbaka dom till sin mamma vid halv 9. Åkte hem och Tomas och jag tittade på Spirit. Den sög.




I dag ska My till ridlägret :-) Ska köra dit dom snart, ska göra mig lite i ordning bara nu sen åka. Synd att Tomas bil är en sån plåga att åka i :-( Suuuupervarm, fläktarna funkar inte och ja, inget funkar som det ska. Snart köper vi en ny dock :-)


Nu lite smink.


puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0