Allt känns så bra....

Känns som vi aldrig kan tröttna på varandra.....

Har varit tillsammans så många år nu, men det blir bara bättre och bättre hela tiden. Känner mig sååå kär. Och blir bara kärare hela tiden.
Hur lycklig kan man vara? Hoppas lyckan aldrig tar slut.

Har kännt mig nykär hur länge som helst nu, och tryggare än nu har jag aldrig känt mig.

Dessutom ser jag hur han har förändrats... Vet inte riktigt vad, känns som han kommit upp till ytan. Och ger sig själv till oss.


Jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Lina

Bara att fortsätta känna lycka och ha det bra tillsammans!! En himlans fin familj är ni!!

2009-05-22 @ 20:51:44
URL: http://lajnurt.blogg.se/
Postat av: venessa

Helloo:)

jaa alltid skoj att läsa en blogg när man vet vem personen är :)



Jo du har rätt, inte så snällt att nämna namn, vilket ja oxå kommenterade. Kanske skulle ha tagit bort inlägget eller inte ha konfirmerat att d va hon heller...

Men som du säger, alla har ju rätt till sina åsikter, så därför lät jag kommentaren ligga kvar.



Jag vet väl lite så, men d va längesen och sen finns d alltid 2 sidor av en händelse, så man tar d man får höra med en nypa salt... speciellt när man får höra av den som kanske inte gilla situationen.



Men du vet Rimbo :) Need I say more?:)



Nej du har rätt, hon har inte haft d lätt alla gånger... Men d har inte dom flesta!



Vi har varit väldigt nära en väääldigt lång tid, så jag känner henne ganska väl! Så jag vet exakt va hon går för. Du har ju gaaaaranterat fått höra om vårat lilla drama, och som sagt, d finns alltid 2 sidor :)



Så d e väl lite därför jag kände att ja kunde ha kvar inlägget oxå, för att ja inte har någon empati eller respekt för henne överhuvudtaget!

Men känns inte snällt eller rätt att skriva om henne, just för att hon säkert ser d, eftersom ja har sett hennes kommentarer o så, och vill ingen något illa, va vissa än tror om mej! :) Men ville förklara mej iallafall!



Men nog om d och nog om henne! För min del iallafall :)



E glad att ni har d så bra! Du e duktig på att uttrycka dig, kan nästan känna den lyckan och närhet du skrev om :) Va mysigt!



Hoppas du och familjen får en underbar helg Sofia!



Kram V

2009-05-22 @ 22:08:24
URL: http://venessanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0