God morgon!

Väckte precis Viggo och gav honom lite frukost.

Borde verkligen äta något själv med, men är verkligen inte sugen alls.

Har lite att pyssla med i dag!

Köra Viggo till bussen

Åka till Bergshamra med transporten och få däcken bytta! Äntligen!

Till stallet som vanligt och rida

Handla! Hårfärg och silverschampo bla. Nu ska håret blonderas!! Fast kanske gör det i morgon.....

Hämta Viggo + kompis vid skolbussen och åka till badhuset och bada

Lämna tillbaka kompis till föräldrar och sen åktr Viggo och jag till Tomas och lagar middag!

Sen mysa hela kvällen :-)

Nä men det här ska jag väl hinna med!  Blondera håret får jag se när jag gör. Beror på vilken tid jag kommer till Tomas.
I morgon ska jag till Skansen med Viggos klass, William ska hänga med också, vet inte om jag  är så sugen på att komma nyfärgad dit, kan behöva ett par Silvertvättar innan jag vill visa mig offentligt. Haha.

Nä nu ska jag ner och koppla på transporten på bilen, och slänga in en tvätt kläder först!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0