åhh.. äntligen ledig en vecka..

Ja jippie... Ledighet.

En hel vecka.

Ska nog ta ett glas vin i kväll när jag är färdig med allt.
Barnen sitter vid frukostbordet, jag ska ta en kopp kaffe strax. Snart färdigt.
Sen ska jag till stallet när barnen kommit i väg. Kan ju säga att jag känner mig lite trött för det, men bättre att ta det nu på morgonen och så kan jag vila sen när jag kommer hem, gör ju inget om jag inte sover något bra i dag när jag ändå inte ska jobba natten som kommer.

Viggo och My gick just ut till kaninerna nu. Dom är duktiga på att sköta om dom och matar dom när man ber dom.
Så skönt, vilket på minner mig om att jag måste mata deras vandrande löv.


SÅ.

hörs sen.

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0