Har jag gått och blivit en intorkad kärring?

Ja. Det här med sex.

Innan vi blev sambos så hade vi sex varenda gång vi sågs. Detta var ju iofs bara ca 2-4 dagar i veckan, så det är väl inte hemskt spektakulärt. Men vi var ju tillsammans flera år innan vi flyttade ihop, och under dessa år så tror jag att en natt av alla dessa nätter dessa år hade vi inte sex. Alltså, vi hade sex jämt, så fort vi träffades.
Så var det bara.
Och bra var det och bra är det.

Men så blev vi sambos. Nu helt plötsligt har vi tur om vi har sex två gånger i veckan ?!?!
Fast vi bor ihop!!!

Alltså jag har haft svårt att smälta det här, och om ni nu kommenterar och säger att ni har sex varje dag, på korsan och tvärsan, då bryter jag samman totalt!!!

Det är lite svårt att hinna med vissa dagar om den ena jobbar, vilket oftast är fallet i vårat liv. Barnen går ju och lägger sig klockan 20 ca och sen åker en av oss 45-60 minuter senare. Och man vill ju helst att dom ska ha somnat.... Dom springer upp på toa och håller på.

Och dessutom så måste man ju vara knäpptyst under sexet, det känns ju också helt mifffo!?!?

Sen någon gång har vi ju låst in oss på toa, hojtandes om att ngt där inne gick sönder, men då måste man ju också vara tyst under sexet, haha, och hur sexig är toan?

Tvättstuga har vi ju... Men den är i källaren. Och bänkarna är så höga, och på klinkers utan golvvärme ligger ja ju inte. Får bli stående doggy, men va fan. Så kan man ju inte hålla på??? Eller gör folk det? Är det bara jag som legat av mig på sexbiten?

Räcker det rent av med sex någon gång eller två i veckan? Är vi lediga så är det ju inget prob, men som sagt, ledigheterna tillsammans är få.

Och vet ni, i bland är det tilloch med så att jag är för trött :-S Det har aldrig existerat förut. Herregud, så jobbigt är det inte!! Trött??? Nä fan, jag har blivit en kärring, snart torkar jag igen.

Men pass på!!! Nästa vecka är vi lediga tre nätter tillsammans på rad!!!!!

Då ni!!

Då skall det pumpas.

Frågeställningen i dag är:

Fan, har jag gått och blivit kärring??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0