Härliga måndag...

Äntligen är Tomas och jag lediga tillsammans. Sååå skönt. Jag är verkligen inte förtjust i att vara ensam hemma på kvällarna, är sååå tråkigt.

I morse var det segt att gå upp, både för My och mig. Vi var ju på Globen Horse Show och kom hem klockan 24!
Det var superkul, My blev jätteglad för att hon fick åka, verkligen.
Vi shoppade lite, jag handlade ridbyxor, tömkörningsgjord, svea fleece täcke och en scarf i var till mig och my. Tok snygga.

I morse kom Tomas hem 7.15 och väckte mig och My, jag åkte till stallet klockan 8. Släppte ut, mockade och donade och tömkörde sen nere på ridbanan. Gick bra, särskilt med tanke på att varken shalle eller jag har gjort det speciellt mycket. Han är snäll och väldigt mjuk. Dock är min pisk alldeles för tung och jag behöver garanterat en bättre körpisk... hmmm... får inhandlas efter jul tror jag bestämt.

Mer bilder från kryssen.

Alla barnen inklusive Frida, systers kompis Joannas dotter.




Tora och Frida



My och Lisa på dansgolvet



Charlotte perelli



Sötungar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0