Leeeeeeeeeeeeedig

Åkte till stallet imorse och red ut med Sofie, Frida och Jennie. Sofie och jag bytte hästar, så jag red Dyrbest och hon red Shalle.

Det va riktigt kul, alltid skoj att rida flera stycken!

Efter att vi ridit ut så åkte jag och Sofie till ridhuset med Grace, hon skulle hoppa lite. Men det blev sig så att jag fick rida ist. Så jag hoppade och så. Va skithögt och skitläskigt faktiskt, haha. Men hon hoppar ju allt, va riktigt kul faktiskt. Men jag har ju inte hoppat på några högre höjder sen -07, så var väl lite ovant bara, annars brukar jag ju inte va så feg.

Va bra att testa lite innan hoppningen med Shalle på söndag. Om vi får tag i en sadel och det går bra på söndag så ska vi vara med på clear round nästa helg :D Sofie och Frida ska med. Kommer bli skiiitakul :-)

Kom hem från stallet kl 13.30, gick och lade mig 15. Tomas åkte i väg då för att köra my till handboll och sedan killarna till bandyn. Den perfekta mamman, 'paddan' orkade visst inte gå till handbollen som det var sagt nu när det snöade ute.. haha.

Nu har vi legat i soffan och myst, och lär vara uppe några timmar till.


kram och godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: venessa

hej! bara så du vet, så kollar jag din blogg ifrån jobbet. d är en annan ip adress än den ja har hemma, som du säkert förstår, men så du vet:) o inte känner att nån har läckt ditt lösenord! Men hoppas att du har haft en sköööön ledighet:) Ta hand om dig o familjen! massa kramar!

2009-11-08 @ 10:38:35
Postat av: fia

Kanon, då vet jag :)

JAg har gärna fler läsare, så vill ngn ha lösenordet så är det bara att fråga. Paddan kommer ju inte åt det iaf, hon har ju inte ens några kompisar som skulle kunna tänkas föra det vidare.



Fan, vi borde ses några stycken och prata Padd-upptåg. Alltså, det är så jäkla mycket skoj hon har för sig, hahaha. Man skulle lätt kunna ha en helkväll och skvallra om hennes saker som hon haft förs sig/sagt osv. Jojo, en kändis i rimbo, det är hon allt.

Dock inte av den anledningen hon tror.

Hon tror att alla ogillar henne för att hon är så snygg, haha.

2009-11-09 @ 16:26:20
Postat av: venessa

hahahah! jaaa helt klart! ja håller me, man kan verkligen prata hur länge som helst om henne, just för att hon gör, säger o tänker på ett så sjukt sätt, ingen tvekan om att hon ääälskar sig själv, tillomed liiite för mycket!heheh, just sånt tänkande att alla hatar mej bara för att ja e så snygg!hahahahaah! noll självinsikt! oohhh I can go on and on.. Pratade senast om henne när ja va o fika idag:) I looove to hate her, hahah! o ja älskar att höra alla sjuka saker hon har för sig! och för att ja har varit vän med henne sen ja va 17 år, jaaa du kan ju tänka dig va mycket sjukt jag har att berätta!



Men om lösenordet, en av mina bästa vänner, Mia brukar läsa din blogg, men hon kan inte nu när d e lösen, vilket hon tyckte va tråkigt för hon gillar att läsa din blogg:) så får ja ge lösen till henne?



Hoppas allt e väl annars, o hör av dig om du vill träffas o snacka en massa skit!:)hahah!



kraaaam

2009-11-10 @ 19:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0