Några dagar

I tisdags så fikade jag med Lina :) Det var jättekul. Efter vi fikat så gick vi en runda på norrtälje, jag hittade en Rosa t-shirt till Viggo, han har velat ha det jättemycke, sjejtare har det säger han. Sen köpte jag vantar till William och en Hello Kitty hårborste åt My.

Här sitter Viggo och Will och bygger lego. Viggo har den nya tröjan på sig. William blev så glad över sina vantar att han säkert hade haft dom på sig nu med om det inte vore så att det är omöjligt att bygga lego med dem. Han ville sova med dom i går när han lade sig, hihi.
I bakgrunden är en del av köket, det svarta är den lite ofärdiga väggen, har suttit en ytterdörr där, men den har vi tagit bort och satt fönster och vägg. Hela köket ska rustas nu under vintern, längtar!!

 

Sen fixade jag mina naglar i söndags, har varit utan länge. Såå  skönt att få det gjort, men är inte så kul att göra på sig själv, lång tid tar det också. Men här är resultatet.


Tomas jobbar nu, och jag har känt mig ensam och ledsen på kvällarna. Tomas är en jättebra sambo och så, men i bland tycker jag att han tar mig för givet, lite väl mycket, inte anstränger sig något för min skull.
Vet inte hur jag ska förklara riktigt utan att låta som en bitch....

Men lite lat är han. Och ger mig lite väl lite uppmärksamhet i bland.... Kunde köpa en blom jävel någon gång i bland eller nåt. Men sånt kan man ju inte säga. Då gör han ju säkert det för att jag sagt det.
Ah.. lite så där småsaker som gör mig ledsen...
Hm.. kan inte ta upp det med han riktigt heller. Han gör ju inget dumt. Bara lite lat med att uppmärksamma mig.

Nu ska jag ta en macka eller nåt.

kram


Kommentarer
Postat av: Elenora

Fiina naglar :D

Hälsa Viggo !

2009-11-18 @ 19:41:54
URL: http://www.jagillart.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0