Så.. nu är paddan utelåst från bloggen.

Lite trist att låsa... Men va gör det, skönt att Paddan slipper veta vad jag gör :)

Hur som helst, har inte bloggat på länge. Har varit en bra vecka.

Barnen har haft höstlov, dom skulle åkt till sin mamma på fredagen innan lovet, men hon ville att vi skulle ha dom över helgen för hon var bortrest, jag var ju sur över det eftersom jag frågat tidigare om vi kunde få ha barnen den söndagen, för vi ville på på Walking with dinosaurs på Globen, men det gick inte!!! Sen mailar hon Tomas och frågar om vi kan ha dom iaf, och då var ju naturligtvis alla biljetter slut.

Detta ifrågasatte jag ju lite på min blogg, vilket ledde till ett gräl mellan Tomas och henne :-/ Hon blev galen över att jag ens nämt detta på bloggen, men vaddå?? Jag for ju inte med osanning precis. Hon gjorde ju så som jag skrev. Skyll dig själv. Apa!

Jaja, haha. Hon var så uppretad och vild, hon skrev 4 lååånga mail till Tomas om hur dum jag var osv osv.
Men lugnade sig väl till slut.

På tisdagen kom barnen hem igen, för Viggos kusiner Lisa och Tora skulle komma till oss och sova över, så då ville My och William också vara hemma hos oss, vilket var bestämt sen tidigare så Paddan kunde inte ändra sig (även om hon hotade med det) sen på onsdag morgonen åkte jag med alla barnen till Tomas föräldrar och tillsammans åkte vi alla, + Nina och hennes barn till Grisslehamn och åkte Eckerölinjen över dagen.
Tomas jobbade ju hela veckan så han kunde inte följa med.

Det var jättekul iaf, vi hade såå mysigt och barnen hade superkul.

My och William åkte hem till sin mamma efter detta och Lisa och Tora satte jag på bussen och dom åkte hem till sin pappa.

På torsdagen gick Viggo och jag på bio.
Vi kollade på Upp.



Den var jättekul :)

På lördagen kom William hem, My skulle sova borta hos en kompis så hon kom inte hem förrän på söndagen.


Sen hände en olycka med ena kaninen :'( Jag övertalade viggo att gå ut med grönsaker en kväll när det var mörkt. Han vågade egentligen inte men gjorde det iaf.
Dagen efter när jag går ut så står burdörren på glänt, han hade inte stängt ordentligt, lilla kaninen Mini låg på marken utanför, ihjälbiten.
Jag hade inte hjärta att säga till Viggo vad som hänt, det var ju inte meningen, jag borde följt med han ut istället ju, så jag sa att kaninen blivit sjuk och jag fick åka och avliva den. Han grät och va så ledsen.

Så i dag åkte vi till uppfödaren och köpte en liten ny kaninunge :) Den är samma ras som Mini, en Hermelin, sandfärgad. Ska försöka ta kort på den i morgon om jag hinner :)
Supersöt.

Nu är jag noga med att kolla att dom stänger efter sig kan jag säga!

Sitter på jobbet nu kan jag tillägga... :-/

Ska fixa lite nu, men återkommer lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0