Torsdag

Ingen bil i morse heller :-(

Men i morgon kommer det in nya bilar på kvd och dom auktionerna avslutas på onsdag, så då hoppas vi att det finns någon som passar och som stannar till ngt rimligt pris.

I dag så var jag till stallet i morse, red inte, mockade och fixade ordning bara och åkte hem sen.
La mig för att vila på dagen, var så sjuuukt trött. Fick tvinga mig upp på morgonen och kändes som ögonen hängde nere vid knäna.
Sov i flera timmar :-O Vilket passar utmärkt, ska jobba tre nätter nu. Lite tråkigt, men går fort hoppas jag.

På kvällen vid klockan 18 så åkte jag med Viggo till bandyn, där var William också, så det var kul att träffa honom. Fick lite papper hem, har beställt skyddsglasögon som dom ska ha när dom tränar för att skydda ögonen från klubbor och bandybollar. Sen kunde man köpa tränings-overaller med deras namn på, ska beställa det med och ge dom det i julklapp tänkte jag :)

Nu kollar vi på halv 8 hos mig, sen ska viggo sova, jag ska jobba.

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0