Vilken uppsving!

Ja vilken uppsving för humöret det är att köpa bil. Haha. :) I morgon ska vi hämta den. Klockan 14.
Ska bli såååå roligt.

Sov dåligt i natt, så är trött, så förhoppningsvis så kanske jag somnar snabbt och lätt i kväll :) Ska upp och rida och så i morgon bitti så jag har det klart.
Sen ska barnen hem till Hanna i morgon efter skolan och Viggo ska till min syster och sen ska han hem till morfar på lördag. Vi har ju planerat ett tag att ha en riktig myshelg själva den här helgen. Eventuellt gå på bio eller bara vara hemma, laga gooood mat och dricka lite vin och öl.

Men Hanna ringde i dag och ville att vi skulle ha barnen i helgen. Hemligt varför, hon skulle bli sjukt cp-mongo-idiot om hon ens anade att ja nämde det här. Men man kan väl kalla det Kris. i. förhållandet.
Dock tror jag att dom löser det. För den här gången.

Alltså vilken annan helg hade gått bra, men nu har vi ju ordnat barnvakt åt Viggo och har sett fram emot länge nu att göra något för sig själva. Så nu vet jag inte hur det blir... Känner sig så dum om man säger nej. Samtidigt så behöver man ju lite egentid. Typiskt att det var just dom här dagarna, vilka andra dagar som helst så hade man bara blivit glad över att få ha dom lite extra.

Jaja vi får se. Kanske att man kan göra så att dom kan åka till henne i morgon och komma tillbaka på hit på lördag eftermiddag. Får se. Egentligen vill man inte göra henne några tjänster alls, men man vill ju ändå ha barnen.

Nu ska jag gå ner till bussen och möta My. Sen ska vi äta tidig middag klockan 16, sen till ishallen och åka skridskor och sen till innabandyn klockan 18. Så jag lär somna i kväll :)

kramar

Kommentarer
Postat av: Lina

Skoj me ny bil! Ja vi får se till att ses snart igen. Allrid lika trevligt! Kraaam!!

2009-11-20 @ 02:01:24
URL: http://lajnurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0